ASG Care - Drivlinje forsikring
Lær hvordan du sikrer dit "vognkort" mod ubehagelige overraskelser og gør kunden tryg.

Har din virksomhed fokus på IT sikkerhed?
Gennemgå Learnto's læringsforløb om IT sikkerhed online.
Se en kort teaser her.
Salg af serviceaftaler
Vi har lavet et kombinationsforløb med 1 fysisk træningsdag - resten online
se det her:
Over 40 læringsforløb pt. - og nye forløb hver måned
Lav dine egne forløb og del med dine kollegaer
3 gode læringsforløb - opdelt på faggrupper
Ny sælger / weekendhjælper

Salgsprocessen,trainee
Byd dine nye salgstrainee velkommen med et grundlæggende forløb omkring kundehåndtering

Interne systemer
Giv dem en grundig gennemgang af jeres interne systemer og processer

Historie og kultur
Alledere inden din nye medarbejder starter på jobbet, kan du med fordel sende et læringsforløb som byder velkommen til netop jeres virksomhed
Kundemodtager / eftermarked

Kundeservice, Adfærd
Det handler ikke om at du synes at i yder en god service - det kan kun kunden afgøre. Med helt enkle tips, kan du gøre oplevelsen markant bedre

Utilfredse kunder
Alle der arbejder med kundeservice møder af og til utilfredse kunder. Nogen helt uden grund. Her er en grundig guide til at håndtere disse

Serviceabonnement
Serviceaftaler er essentielt for at holde kunderne ude af markedet. Derfor er det afgørende at du kan rådgive og sælge disse. Både salg men også eftermarked
Bilrådgiver / Sælger

Opsøgende salg
Klaus fra Bilstatistik giver et indblik i hvordan du kan bilstatistik til skabe leads - også selvom du ikke kun arbejder med B2b salget

Indvendinger, ekspert
Er du erfaren sælger, ved du at indvendinger er en uundgåelig del af salgsprocessen. Her får du gode tips til at håndtere disse. Et meget grundigt forløb.

Finansiering
At rådgive og sælge finansieringsløsninger er vital del af jobbet som sælger. De dygtigste konverterer + 50% - Gør du?
Leder i bilbranchen

Lederuddannelse
Learnto - producerer løbende en grundlæggende lederuddannelse. modul 1 - "din rolle som leder" inkl. lektier og opgaver.

Kundeservice
Kunderne bedømmer jer på jeres adfærd og ikke jeres hensigter. Lær om konkrete tiltag, der kan øge service niveauet.

Forandringer
Forandringer er svære. Det ligger i menneskets natur at gøre det vi plejer. Hvad kan vi lære fra hundetræning og adfærdspykologien.
Sammensæt dine egne læringsforløb



